Wie verdient de vrijwilligersprijs voor Muiderberg  in 2023?

• Bericht auteur:
  • Berichtcategorie:Algemeen
Kent u iemand, die zich vrijwillig en belangeloos heeft ingezet voor anderen; bijvoorbeeld als vrijwilliger in de sport, op school, in de buurt of bij een vereniging en vindt u dat deze persoon hiervoor erkenning verdient?  Dan kunt u hem of haar in Muiderberg voordragen voor de vrijwilligersprijs van 2023 “De Muiderbergse Echo”. Wie kunnen een vrijwilligersprijs krijgen; Een van de voorwaarden is dat het gaat om officieel, onbetaald, niet verplicht, individueel of georganiseerd vrijwilligerswerk binnen de gemeente Gooise Meren
Het aanvraagformulier, zie bijlage in attachment, dient uiterlijk 1 november 2023 via e-mail (kabinet@gooisemeren.nl  of schriftelijk bij de gemeente Gooise meren ingediend te zijn.  Kunt u het vragenformulier niet helemaal invullen bij gebrek aan alle gegevens?  Aarzel dan niet en stuur dan toch het niet geheel compleet ingevulde formulier in! Bent u niet in staat om de aanvrage digitaal in te dienen en/of te versturen? Laat dit dan even weten, mogelijk kan de Vereniging u hierin ondersteunen.     Ook dit jaar komen groepjes vrijwilligers uit heel Gooise Meren, die eventueel kern-overschrijdend werken, in aanmerking voor een nieuwe “Gooise Meren Prijs”. Kent u zo’n groepje vrijwilligers? Laat het de gemeente weten! De “Gooise Meren Prijs” is een blijk van waardering oor de bijzondere inzet van een groep vrijwilligers. Bijvoorbeeld een groep vrijwilligers, die voor inwoners kookt die het huis niet meer uitkomen. Deze prijs is niet voor individuele personen of rechtspersonen. Daarvoor is de andere vrijwilligersprijs bedoeld.    De uitreiking van deze prijs zal gedurende de nieuwjaarsreceptie van de Vereniging, toegankelijk voor alle inwoners, donderdag 4 januari 2024 in de Rijver plaatsvinden.